lill lördag

oj oj vad resenärer jag hade med mig på tåget hem från malmö..festival folk som skulle på sweden rock !
jag hade velat vara där på fredag när Inflames spelar..kan man inte tro om en oskyldig liten blond tjej som jag, men som ni kanske vet så brukar man hitta mig i Rockbaren en sväng på lördagar :) alla rockare fixade i alla fall en härlig stämning i tåget och trots att jag var helt död, efter att ha sprungit på stan i 2 timmar på min rast i malmö, så gick hem färden som på räls :)

när jag kom hem slängde jag av mig uniformen och drog på mig träningskläderna och sprang iväg till Lokomotion där dagens tråningspass blev Bosu och det gick bättre än bäst :) och som lite belöning och eftersom det är lill lördag så unnar jag mig lite onyttigheter ikväll..mys hemma i soffan med halloumiost, nötter och mörk choklad ! synd bara att det är skit på tv..som alltid på onsdagar !! det får bli lite bloggläsande i stället....

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0