Nej inte igen !!

ååhh...nu kom den där paniken jag får ibland..när jag typ får damp och vill dunka huvudet i väggen !! har jag inte kännt på typ en vecka..nästan rekord!

rastlös rastlös rastlös...
och frågan är hur jag kan vara det?!
fröken Eriksson har varit uppe sen 4.30, jobbat, shoppat, lunchat, plockat med kläder, tränat, traskat i regnet, pratat med pappsen i telefon, bloggat, chillat, käkat...

ååh, jag borde ligga död i soffan..Men icke !

jaha och vad kan man göra själv hemma kl halv tio en fredagkväll då ??!
suck

ibland önskar jag att jag bara kunde slappna av och inte göra ett piss....

tur jag har dig bloggen :) kan jag sitta här och knappa lite :)

I'm Booored!

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0