nöjdast !

dagens träningspass är nu avklarat ! svetten har sprutat, det blev löpbandet, core och spinning denna afton.. vilken träningsvecka jag har haft !! har verkligen gått bra alla dagar i veckan :) tror det är för jag har ätit lite bättre än vanligt sen jag var hemma i vetlanda och pappa gödde upp mig :) i morgon blir det nog vilodag om jag inte får nåt ryck på morgonkvisten..inte helt omöjligt eftersom jag har en viss tendens att bli rastlös...

nu blir det välförtjänt glass toppat med kolasås...eller ska jag säga kolasås toppat med glass kanske??! jag har nämligen blivit helt beroende av såsen och dränker i stort sett den lilla klick av glass med kolasås och mumsar för fulla munnar..men det bästa av allt är ju att trycka ut lite kolasås direkt ur förpackningen in i munnen ;)

-näää fyyy fröken Eriksson..så får man väl inte göra ??!!
- Joooo det är precis det jag ska göra nu ;) mums mums...hehe




*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0