ny vecka !

Då var det måndag ! men inte mycket till måndags ångest här inte för en gångs skull! jag är ju Ledig :)
Ska bara jobba 3 dagar denna veckan...i morgon till 16.30 onsdag jobbar jag bara 4 timmar till 8.30 och på torsdag lika dant till 8.30 så jag ska ju verkligen inte klaga ;) vilken LYX !! 

Har sovit som ett litet barn i natt och vaknade halv 7 med klarblå himel men vart tog solen vägen nu då?? helt mulet ! dom lovade ju sooool idag..jag har ju planer på att steka! aja..klockan är ju bara halv 9 så det fina vädret har ju några timmar på sig att leta sig hit igen..vad ska jag annars göra en hel måndag lixom ? lyan är städad och träningen börjar inte förren kl sju ikväll.. lunch med Angelina är i alla fall inbokad vid kl ett..

igår gick i alla fall att njuta av solen :)

chill i solen

Linda hittade nåt bekvämt att sitta på

sen blev det promenix

sommar sommar

Frida badade fossingarna

skärgård :)

fint :)

stumholmen

sten och tång

inbakad pizza i solen på olearys !

vilken dag :) allt blir så mycket lättare när det är fint väder..
så SOLEN komsi komsi !!

later

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0