ojsan

idag har jag varit värdelös på en sak...att äta ! åt ett halvt päron på väg till beachen idag, det var typ gamalt så det var därför jag slängde hälften..sen har jag inte käkat på hela dagen..bara druckit loka....

har verkligen inte varit hungrig, nästan mått lite illa och sen har jag inte orkat gå och handla eftersom jag inte har vetat  vad jag är sugen på och då är det inte lönt för mig att gå och handla..
för då brukar jag bara få panik och irra runt i affären bland massa massa mat men ändå inte hitta något som jag vill ha..och då menar jag verkligen ingenting!! inte ens en påse godis lockar...
då brukar det sluta med att jag får ett psykbryt och bara lämnar korgen och går hem i stället...

men nu för ungefär en timma sedan så tog jag mig i kragen..kan ju förbövelen inte leva på ett halvt päron även att man inte är hungrig..så det blev lite sallad med en köttfärswrap :)


lägg även märke till att jag har lagat min mat själv idag!! kors i taket..vet inte när det hände sist.jag har varit riktigt dålig på det typ det senaste halvåret..jag tycker bara det är sååå tråkigt att laga mat till bara sig själv! jag hatar det..men att laga till två är något utav det bästa jag vet :) superduper kul !!men nu förtiden så blir det inte mycket lagat här hemma hos fröken Eriksson som äter ute var och varannan dag....


Ja, här ser ni då en tom skål...hehe...i den har det varit vaniljglass med chokladkross som jag unnade mig som lite tröst ätning ikväll.har känt mig lite upp och ner i humöret men med lite glass så åkte humöret upp i topp..blev så till mig när jag dukade fram glassen att jag inte han ta kort på den utan den slank in i munnen direkt :)

jaha..och det bästa av allt: JAG ÄR LEDIG I MORGON !! :)

*smack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0