slut för idag

Idag köpte jag ju med mig tidningen topphälsa till stranden..är lite besviken på mig själv som låg på ca 7 träningspass i veckan innan och nu dom tre senste veckorna bara kör 2 !! men när värmen kom så har det varit mycket roligare att käka glass, steka i solen och dricka vin ;) och det måste man ju faktiskt få göra nu när det är sommar, men jag mår nog ändå bättre av att röra på mig lite mer..jag blir så lätt irriterad annars på nåt vis....

så jag köpte ju då tidningen innan idag för att få lite motivation igen och det bästa av allt med tidningen var att jag hittade en kupong på Mcdonalds på en valfri sallad helt gratis i den :) Hurra hurra !! jag slapp laga middag idag ...hämtade salladen och drog ut på en svettig promenad, sen njöt jag av min medhavda gratismat hemma hos Angelina och kollade på allsång på skansen...

nu har jag en nybäddad säng som väntar på mig ...lovely ! i morgon är det hard work igen efter några riktigt lata dagar..eller det blir nog ganska lugnt på jobbet hoppas jag..ska bara ner till malmö och sen tillbaka hit..har två timmars rast i storstaden också, få se om det blit shopping, solning, käk eller vad jag nu hittar på....

Nu säger jag
god natt

*smack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0