slutet gott

hade en riktigt dryg förmiddag! trött och grinig, som grädde på moset fick jag ett trasigt x2000 framför mig på bron mellan danmark och sverige vilket innebar att jag blev en timma sen hem, vilket ledde till att jag kom en kvart sent till fotbollsträningen, utan mat i magen ! fröken Eriksson var verkligen inte på humör...

MEN...träningen löste mina bekymmer ! allt bara släppte, alla negativa tankar och känslor,jag sprang runt där och jagade dendär vita trasan som aldrig förr :)

Nu ikväll har jag bara chillat i soffan med lite mat, desperatehouswives och min dator ! inte svarat i telefonen och inte svarat på några mess...sen när hände det??! Me Myself and I
Fröken Eriksson är på väg tillbaka och bitterfittan bleknar bort för denna gången ;)

Nu ösregnar det ute och jag ska krypa ner i sängen och lyssna på det underbara smattret mot fönstret!
och som jag njuter av min ensamhet ikväll :)

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0