sparka boll

hemfärden från malmö till karlskrona gick snabbare än blixten, kändes det som i alla fall..
hade en av favorit lokisarna som körde, och i kristianstad köpte han mig en dajmstrut :) så jäkla gott !! och även att det inte är helg så åt jag upp hela, vad ska man göra när man blir bjuden lixom...känns som jag hittar ursäkter var och varannan dag till att äta gottigheter...hehe..
aja..ska ju snart iväg och träna så det är väl inte hela världen ! ikväll blir det fotboll..det var ett tagsen nu..typ 3 veckor sedan, har haft annat för mig..varit på besök hemma i vetlanda, tränat på lokomotion och jobbat i stället men ikväll blir det som sagt fotboll.. vi får se hur många psykbryt jag får, kan bli endel när bollen inte gör som jag vill, eller när medspelare inte fattar att dom ska passa......

later

*smack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0