super nanny :)

Idag har det varit full rulle för min del..jobbade ju innan ens tuppen klev upp idag och funderade starkt på att sova en liten lur när jag kom hem..men som vanligt hade jag inte tillräkligt med ro i kroppen för det så jag fixade frukost, drog på stan och uträttade mitt första uppdrag som ''nanny'' åt familjen Svensson/Nylin! :) nya kläder inhandlades till nykomlingarna Agnes och Hilma ! Det blev rosa plagg såklart ;)

Traskade sedan ut till Hästö och hälsade på dom små krabaterna ! sicka sötlökar dom var :) Frida och Jimmie har gjort ett bra jobb! Eller det mesta jobbet har väl í och försig Frida gjort även att Jimmie ibland försöker ta åt sig äran..hehe!
Familjelivet ute på hästö bestod av, fika, matning, nattning, blöjbyten, förlossningsprat ( jag är nu mera livrädd för att föda hehe ) och sedan packade vi ner töserna i vagnen så pappajimmie kunde inviga den med en promenix :)

Kvällen har bjudit på träning ( Bosu pass, pust, stånk och stön ) och nu sitter jag och hejjar på Sverige !!
andra halvlek  har precis satt igång......hejja hejja..målen bara trillar in :)

later...

baby20feetMA10200892-0057.jpg Babys Feet image by EJune

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0