tar det lilla lugna

kom precis hem från jobbet och kände verkligen inte för att stressa iväg till fotbollen som börjar om tio minuter på tom mage ! man får ju tänka på att min kropp och själ ska orka leva i minst 50 år till så det är ju onödigt att slita ut den redan nu..dessa råden fick jag av mammsen för nån dag sen och jag tror jag kanske borde lyssna lite på vad min kloka mor sa till mig !

ska fixa något att stoppa i magen nu sen kanske det finns något bra pass ikväll på lokomotion man kan gå på annars får det bli en powerwalk i det fina vädret ! känns som detta är en mycket mer hälsosam plan än den jag hade planerat från början denna dag !

later

*smack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0