toppen lördag :)

kul att det var jag och 5gubbar som är alkolister som stod och köade utan för bolaget idag fem i tio på morgonen..det kändes ju bra, bakfull var man ju oxå..hehe.aja är det sommar sol och semester så är det fest varje dag tycker jag :)
det blev en flaska vin samt en likör43 !! smaskens..

sen begav jag mig till stumholmen där jag har legat och sovit i solen samt tatt årets första dopp med frida !! buuuurr, men ack så välbehöligt i värmen..nu ska jag anna och mattias snart gå ner till beachvolleybollen och spana på brunbrända killar, eller inte mattias och anna kanske, dom har ju varandra, men JAG ska nog allt spana lite ;)

ikväll blir det grillning, brännboll, kubb och alkohol på stumholmen ute i det gröna :)
wiiiiiiiiiieeeee !!

LyCkA !

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0