varför just idag ?

När jag är ledig vet jag att jag vaknar runt 7tiden på morgonen...så därför brukar jag ställa klockan på 6 nångång så man kan znoosa en timma ! det är så jäkla skönt att slippa gå upp direkt när klockan ringer, som jag gör när jag ska till jobbet..

Och idag ringde klockan i vanlig ordning vid kl 6 men jag fortsatte sova, den ringde igen och jag somnade om ännu en gång...lovely !! tills.....nån jävel drar igång en högtryckstvätt här nedanför 06.45 och tvättar fasaden så det dånar i hela lägenheten så att rutorna skakar...

det var min znoosning det..jag håller på att bli tokig för dom håller fortfarande på ! och fröken Eriksson är inte att leka med på morgonkvisten ! jag behöver minst en kvarts lugn och ro när jag har vaknat det vill säga INGA höga ljud !! har lusst att slänga ut en blomkruka i huvudet på gubben som står här nedanför i solen så glatt och tvättar....

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0