7 dagar

Varför ska det vara så förbaskat kul att gå ut och festa på helgerna??! man är ju helt förstörd i kroppen sen när man ska träna på måndagen !! *pust..men jag överlevde denna gången oxå..

lovade ju veckans lista och bilder från helgen men det kommer tyvärr inte idag heller..!!
Jag är helt uppe i varv nu !! kan typ inte koncentrera mig..

JAG OCH IDA SKA TILL MIAMI OM 7 DAGAR !!



vi bokade precis :)
nu vet jag två stycken som kommer ligga och fundera på packning, väder, pengar o allt annat i natt !
wiiiiiee så skönt det ska bli..men måste erkänna att jag är lite nervös..två små bönder borta i staterna..hehe!
nä nu ska jag försöka varva ner lite innan det är bed time !!

nattinatt

*smack

Kommentarer
Postat av: johanna

hej linda

sorry jag inte svarade på smset innan, tränade ( tro det eller ej) haha men jag svarar här nu för jag antar att du sover. Vi bokade med Norwegian cruiseline jag va inne o kollade nu men de kostad eju typ 300 dollar sen är det plus skatter o sånt så det är mycket dyrare nu vi betalade bara 99 dollar plus skatter. Men det finns massa endagskryssningar också som nog inte är så dyra och det lär finnas information och broschyrer om det på hotellen där ni kommer bo. Då är jag inte ensam om att va stressad tycker tiden har gått sjukt fort till resan. Måste köpa ny resväska med mera. Fan vad mycket fint du ska shoppa då=) Ska ge dig lite tips sen! hoppas vi ses i veckan!!! annars dröjer de läääänge! pöss

2009-03-02 @ 23:40:12
URL: http://tjabbemoster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0