ett gott skratt förlänger livet

jaha som jag misstänkte så gick det inte alls bra med det där att jag skulle ta det lugnt på träningen idag..först blev det 25 minuters kondition och efter det blev det Pump en timma, där jag och Tove lassadepå i vanlig ordning..helt döda var vi när vi gick hem innan! träningsverk i bröst lär vi ha i morgon, vi råkade visst missbedömma vikterna och tog lika mycket som våran biff  till instruktör och till en början kändes det riktigt bra men ack så det brännde i armarna i slutet och då var det ju bara att fortsätta för vi kunde ju såklart inte vika oss och visa att vi var trötta..!typiskt oss..något som vi kommer att få ångra i morgon...hehe aj aj aj !!
nu blir det en lugn kväll i soffan..nice !

måste bara bjuda på en härlig bild på Siri, Tove och mig som Fredde tog under plåtningen till ronnebygatan.se, när det spårade ur :)
skratt-attack :)


kanske bjuds på fler i morgon om ni vill se mer..

*smack och tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0