hade egentligen behövt vila både kropp och sinne..

men det blev träning idag oxå.. dock inte så hårt..20 minuters kondition och sen pumpa mage 30 minuter på core...det var ingen bra instruktör idag..hon kan slänga sig i väggen !! hon typ fuskade på varenda övning, gjorde armhävningar på knäna och sånt.nä tacka vet jag Linas pass.dom är grymma ! skönt att man slipper laga mat nu efter träningen. jag är fortfarande mätt efter lunchen innan idag, vi tog ju efterrätt oxå det är ju fredag! det var Tove och jag lixom inte sena med att fira.hehe
och snart ska jag iväg och digga till Robert Wells..lite oplanerat men Angelina frågade om jag skulle hängapå och det är ju inte varje dag man får höra han spela så jag ska med. Kommer väl vara pisstrött på jobbet i morgon..men det får man ta! kommer lite fler bilder sen ikväll i fall jag hinner lägga upp dom !
ha en trevlig fredagkväll kära läsare!

*smack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0