kliade i fingrarna

håret blev kalas :) som vanligt..inga större förändringar och ni kommer säkert inte ens se att jag har klippt mig..men det känns så jäkla skönt att bli av med slitna toppar när man har så långt hår så nu är det friskt och fräsht !

har även handlat lite kläder idag igen..kunde inte behärska mig, det kliade i fingrarna..blev en skiit fin lite högre jeanskjol som jag har spanat på länge samt två linnen och en mjukiströja..lägger inte ut några bilder nu för ni kommer få se kläderna sen ändå på kort från miami där jag äntligen kan använda mina sommarkläder :) och idag lyckades jag handla kläder som INTE var blåa..så lite tänkte jag allt efter när jag shoppade..hehe

efter min lilla impulshopping hämtade frida upp mig så drog vi ut till Maxi och handlade mat..eller jag skulle handla mat men kom i stället hem med en ny orkide ( som inte ens får plats här hemma bland alla andra krukor och prylar men den var ju bara sååå fiiin ) , balonger och serpentiner till min födelsedag och Nicole Richies bok Sanningen om diamanter som jag tänkte att jag kunde läsa när jag ska på semester..så nu har även jag handlat på bokrean..vuxen poäng till mig :) Fridas korg var fylld med massa nyttigheter men jag tyckte det var roligare att handla allt annat än just mat..det enda jag fick med mig hem i matväg var lite kött som jag nyss åt upp tillsammans med sallad och tzatziki...smaskens

snart ska jag iväg och träna..skulle egentligen gått på Box men min träningspartner svek så nu blir det Pump i stället..ska nog inte köra så tungt idag för jag är täppt i näsan och vill inte att nån hemsk sjukdom ska bryta ut när man ska vara ledig..nu ska jag hoppai träningskläderna..!
hörs nog sen

*smack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0