kommer jag kunna röra mig i morgon?

efter mitt lilla försök till löparunda blev det en fika med Angelina där vi gapflabbade åt lördanattens bravader !
sen blev det en rask promenix ut till Frida på Hästö där vi som vanligt hamnade vid hennes köksbord och snackade skit :) hon lärde mig ett och annat om hur mina kilon från USA ska försvinna, drick vatten Linda, det är skiit bra, kallt med citron i..jag hällde i mig minst 5 glas och blev akut toanödig var tionde minut och inte ett kilo lättare..vattnet rann ju bara rakt ut igen...! men tack ändå frida :) hon visade även en hudlotion som tydligen ska göra huden fast och fin..hon har sina tips hon :) och jag är tacksam men tror att det tyvärr inte finns några genvägar i mitt fall utan det blir nog en strikt kost och träning om jag ska komma i form igen Frida...det är nog bara att inse fakta ! hehe...men skönt att du engagera dig och stötta mig :) tsss..jag ska göra det samma för dig när du ska bli av med dina kilon när du klämmt ut ungarna ;)

vid 7 var det dax att träna Bosu och medans jag har varit borta har dom gjort om passet lite, till ÄNNU JOBBIGARE! jag trodde allvarligtalat inte det gick..men tydligen...fy faaan..! undra om jag ens kommer komma upp ur sängen i morgon..tur att man är ledig i alla fall! det enda roliga med träningen var att skåda brännan i speglarna annars var det inte mycket annat att hänga i granen..darrande ben, rinnande svett och en bilring till mage! tänk vad lite hamburgare och pizza kan göra!

nähä..nu blir det snart sängen !först  vill jag bara passa på att tacka alla som grattat mig idag  :) tuusen tack !
i morgon bjuds det på bilder här i bloggen från ''kalaset'' :)

*smack

Kommentarer
Postat av: frida

hahaha... Vaddå tror du inte på mirakelkurer, det är ju mitt enda hopp:) När man e rörelsehindrad måste man hitta små genvägar.. Men jag e tacksam för ditt stöd här om typ 3 månader när mitt sladdriga sladder ska väck...och det blir inte lätt och få ordning på det..Det är ju över allt tyvärr:( PÖSS PÖSS

2009-03-31 @ 08:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0