Miami here we come !

nu är det alltså dan före dan !! imorgon bär det av mot varmare breddgrader..Miami , om någon nu har missat att jag ska dit :) har haft lite småstress idag och fixat allt in i det sista..men nu sitter jag och Ida i soffan och ska snart krypa till sängs och sova 4-5 timmar sen ska vi upp och kila ner till tåget 4.38 som tar oss till kastrup !
sen säger vi HEJ DÅ SVERIGE! HEJ DÅ KYLA!  :)
bloggen kommer såklart uppdateras så flitigt det går, så ni kan följa mig i värmen :)
bed time!!
natt i natt

*smack

Kommentarer
Postat av: frida

Uppdatera så mkt det går.. detta blir ju mitt största nöje nu när du e borta:)... Ha det kanoners oc hälsa Ida..

2009-03-10 @ 07:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0