mingel

Det har blivit ganska lugnt nu efter jobbet ändå..hade inte så många andra allternativ! har fixat lite med disken, kollat upp biljetter till Miami :) och läst massa bloggar som är väldigt bra tidsfördriv när man bara vill softa..nu kikar jag lite på mina kort i datorn och hittade denna som jag har glömt att visa från brölloppsmässan.Här är jag, tove och fredrika när vi minglar runt i våra ''fest klänningar'' mellan visningarna då vi bytte till dom andra klänningarna som jag har visat innan på bild...



Nu ska jag snart bege mit till träningen..Idag blir det bosu..är väl inte så jätte motiverad eftersom jag vet hur jobbigt det kommer att vara tack vare alkoholen i helgen !! bläää

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0