resultat

jaha hur har det gått för mig idag nu då med allt jag skulle göra? njaaa..inte helt lyckat..har kollat upp lite om lokal till födelsedagsfesten men inget bokat än, boende är ju fixat dom 2 första nätterna i Miami men inte mer, packningen har jag inte alls tagit tag i eller räknas det att jag köpte en ny t-shirt som jag ska ha med mig? :) växlat pengar, nääää (stress)
handlat mat har jag gjort och till och med lagat till den och ätit upp den! fikat med anna har jag oxå hunnit med och nu återstår träningen som börjar om en timma..Idag är det 30 minutes core och 1 timmas bosu..mm det är vad jag har hunnit med idag. slutar halv tio i morgon så då ska jag väl hinna med endel. ska förresten klippa mig då !! inga drastiska förändringar dock..ska se i fall Tove tar med lite kort sen idag från hennes kamera som jag kan bjuda på här i bloggen ikväll...så kika in här lite senare så kanske jag har lagt upp några !

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0