stress

jag som trodde att jag hade hur mycket sommar kläder som helst men det var tydligen fel..nu när man väl ska förbereda packningen hittar man ju ingenting!! vet ju inte riktigt ens vad det är man ska ha på sig over there..Thailand var ju lätt, typ samma linne, ett par slitna shorts och flippflopp hela veckan lång och på kvällen bytte man kanske om till nån slapp klänning..soft ! men här känns det som det ska vara lite mer dressed..men allt kanske inte är glitter och glamour i Miami som man ser i musikvideos..där är det ju blinbling och högklackat som gäller varesig det är på stan eller på stranden!
what to wear ?? !! aja..har ju lite kläder nere i tvättstugan med så där kanske man hittar nån gammal trasa..

måste fixa hem lite ny musik oxå så man har nåt hörbart att lyssna på under 12 timmars flygresa !! några tips på låtar??hjälp tack!!

håller på att ragga lokal oxå.. till min lilla fest när jag fyller år..men det går inge vidare..vi blir kanske 15-20 tjejer och det är för trångt i min etta om man ska bjuda på lite att äta och så sen ska det ju säkert dansas endel med innan det blir utgång om jag känner oss rätt :) har lite smått stress över detta eftersom jag kommer hem bara en dag innan festen ska vara, så allt måste vara fixat och klart nu innan jag åker!!

Tove får ge mig råd om en timma då det vankas lunch på 1344 :) här hemma gapar kylskåpet lika tomt som vanligt..men ikväll ska det mumsas choklad eller halloumiost för nu är det helg !!

nä dax för some makeup!

*smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0