Tatuerad :)

Yeeees idag har jag tatuerat mig ! ! helt sjukt ont gjorde det..jag bet mig i läppen av smärta ! inget jag vill göraom..
och speciellt fint blev det inte heller..inte värt det för fem öre..sitter här hemma och tycker synd om mig själv!
hur snyggt är det att ha en blå/lila/röd fotboll på hela framsida lår då ??!
okey det är ingen riktig tatuering...lirade fotboll ute innan i snöblask och fick typ ett skott på låret som sved satan !!
och nu har jag då alltså en blå/lila/röd fotboll som pryder mitt uppsvullna lår..Man ser lixom till och med mönstret från sömarna på bollen...AJ ! fick även ett skott på handen som var iskall och fick pissont men fick bita ihop och inte visa en endaste miin eftersom det var innanför straffområdet! min första fotbollsmatch på över två år och jag minns verkligen inte att det gör så jäkla ont att utöva denna sport...men nu ska jag ju som sagt iväg på semester och när jag kommer hem spelar vi förhoppningsvis på gräs och i bättre väder då kan det till och med vara riktigt kul och värt smärtan !!
men inte idag inte...förlust blev det oxå så nu sitter jag här hemma i soffan och tjurar helt ensam...inte bara över fotbollen utan över att det inte finns något att göra nu fram tills man ska gå och lägga sig, har ingen mat hemma, inget godis och inget sällskap...
kul lördag kväll...är i och för sig inte på humör för att göra nåt annat ändå..så det är nog lika bra att jag sitter här i min ensamhet tills jag kommer på bättre tankar !!


*smack

Kommentarer
Postat av: Henrik

Sluta sura... det klär dig inte...

Du är i vilket fall för söt för det...

2009-03-08 @ 03:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0