wiiiiiiiie :)

jaha mina vänner, då var man ledig från och med nu och 3 veckor framöver !

hur ska då dessa dagar spenderas?
Jo..imorgon lyfter planet till Miami och där blir det sol,bad,shopping och lyxkryssning till Bahamas :) så det kommer nog inte gå någon nöd på mig direkt ! och när jag kommer hem är det dax för födelsedagsfest..
så idag har jag endel att stå i..lokalen till festen är precis fixad *pust..nu återstår det att skicka inbjudningar,  fixa med pengar till resan, musik till min ipod, packa, städa, diska, träna, träffa anna och tove, fixa kamera ( min är ju trasig och ska köpa ny i USA :) ), umgås med Ida som kommer hit ikväll och sen har jag säkert massa mer som jag ska göra idag men som jag inte kommer på just nu men förhoppningsvis märker jag det innan vi åker i morgon!
så nu är det hög tid att köra igång !

*smack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0