nån timma kvar att slå ihjäl innan det är träning

Efter en lunch och en hel dag på stan med Frida och hennes trevliga lilla vänn från Öland som är på besök, så sitter jag nu under filten med min medköpta kaffe och värmer mig. Har även stått och blåst varmluft med hårfönen under tröjan en bra stund, mitt smartaste knep när jag fryser. :) vindarna från havet här i karlskrona är inte att leka med. känns som minusgrader när det blåser! men för tillfället befinner jag mig som sagt inne i värmen och inväntar måndagsträningen. mördar passen, 30min pump och 60min bosu. funderar lite på att inte köra dubbla pass , har ju redan varit ute på en powerwalk tidigare idag och känner mig lite trötter, men får se vilken form jag är i när kvällningen kommer. På tal om träning. När vi strosade runt på stan innan idag så blev vi intervjuade av SVT, frågan löd : - är du en soffpotatis eller hurtbulle?! lätt svar, kändes skönt att kunna svara inför kameran och hela svenskafolket ( ja okey då kanske inte hela men sydöstra delen av svenskabefolkningen i alla fall) att jag abolut inte ligger hemma på sofflocket och pillar i naveln ;) så om någon nu är intresserad av att se oss i rutan så är det ikväll kl 19.15 haha... 
NU,måndag och klockan är lite innan fem. vad gör man...?

¤ L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0