?! åååhhh

igår kändes det som livet var för bra för att vara sant. alla pusselbitar la sig precis så som jag ville. men visst var det så att allt var lite fööör bra för på kvällen innan jag skulle gå och lägga mig upptäckte jag att våra flygbiljetter har blivit avbokade !!! ??!! vad har hänt undrar jag??! ringde i panik till johanna och vi förstod ingenting. vi har fått bokningsnr och en bekräftelse på att allt är betalat men ändå har vi inte fått några biljetter och när man loggar in sig med bokningsnumret står det att resan inte finns, att den är avbokad....hmm..och inte svarade dom på kundtjänst igår heller. så det blev inte många timmars sömn i natt. och ingen väska var packad heller när jag klev upp idag så jag fick packa på tio minuter, traska till jobbet, nu har jag lite rast och hoppas på att vi kommer i tid hem till kralskrona för då har jag ju 1 timma på mig att hämta väska, slänga av mig uniformen och fixa nån frukost..sen bär det av hem mot VETLANDA :) så får jag ringa om flygbiljetterna när kundtjänst öppnar vid13.00. ååhhh som jag ska skälla... jag vill ha mina biljetter för 4600 !! vart har dom tagit vägen??!!!


¤ L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0