aktiv !

dålig jag är på att uppdatera nu om dagarna. men jag har fullt upp. har tvättmaskinen igång idag igen, torkar hyllor , skåp och har snart en renbäddad säng också :) har även hunnit med ett träningspass (aerolates) innan det blev lunch med frida. om 1½ timma ska jag till lokomotion för andra gången idag,  torsdagar kör jag alltid ett pass vid lunch och ett på kvällen..stolt :) håller även på att smida nya resplaner med min kära respartner Johanna ! våra flygbiljetter blev ju avbokade och nu planerar vi nog om resan lite..... och jag tror faktiskt inte det blir till det sämre :) berättar mer ikväll...


för ett halvår sedan var man på bahamas..nu får vi se vart man hamnar ;)


¤ L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0