ännu ett steg närmare resan :)

världens bästa läkare, världens bästa syster och ingen väntetid! sen när flöt allt såhär bra på ett sjukhus?! idag får dom i alla fall två tummar upp av mig :) och sprutan, den kändes inte ens, som sagt jag hade världens bästa syster! blev dock lite besviken att jag inte fick något klistermärke när allt var överstökat, som man fick när man var liten och ett bamseplåster ;) 595 kr fattigare blev jag i alla fall men nu är jag färdigvaccinerad och redo att ge mig ut i världen. var så nöjd när jag lämnade sjukhuset och eftersom det var strålande solsken så blev det en promenad tillbaka in till stan i stället för bussen. tänkte belöna mig själv med lite choklad efter mitt sjukhusbesök men ångrade mig snabbt, mat/godis ska INTE fungera som någon belöning i mitt liv. det är bara onödigt plus att det var en bra anledning till att unna mig något annat i stället, shopping ;) så det blev två nya linnen till resan samt en chokladansiktsmask som jag ska testa nån dag nästa vecka. måste ju ha ren och fin hy nu när den snart ska få lite sol på sig :) nu ska jag smälta maten lite, det blev ärtsoppa idag, snabbt, enkelt och billigt ..hehe...

later

¤ L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0