äntligen hemma !

Traskade hemmifrån vid åtta tiden idag på morgonen och är hemma NU, nästan 12 timmar senare. Detta mina vänner gör jag ALDRIG om igen. Började med att jobba ner till malmö, spenderade sedan hela min rast på stan och sprang i affärer, sedan var det dax att jobba hem till karlskrona igen , slutade halv fem. Kilade upp till kontoret där jag slängde av mig uniformen och hoppade direkt i träningskläderna och körde ett 60minuters Bosu pass och 30 minuter coore! svettig och dan så var det bara att  bege sig till Ica för att handla eftersom jag kom på att kylen gapade tom.typiskt. Nu är jag hemma och slut i både kropp och knopp....
detta var en heldag med Linda det! full rulle

Soffan och bonde söker fru här kommer jag :)


over and out

¤ L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0