at work

idag åkte en extra tröja på innan jag drog till jobbet! tur för buurr såå kallt det är! har vi hoppat över hösten och gått direkt på vintern nu eller?! aja.. jobbet har i alla fall gått bra, än så länge! ska strax se hur det blir nu när jag ska till kastrup! Mr president är ju på besök i Danmark och det påverkar våra tåg till flygplatsen eftersom han ska dit så nu är våra tåg försenade, inställda och sånt! Men jag hoppas inte Obama ställer till det för mitt tåg sen för jag vill hem, det är ju fredag! och sabbar han mitt fredagsmys så får han med mig att göra !! man kanske får se honom på flygplatsen sen? vem vet...det hade ju vatt nått :)

later


passa dig Obama! lek inte med mina tåg...

¤ L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0