Dagens


Dagens lunch. inte den bästa men det är ju fredag ;) inget slår kaffe och choklad! mums..

Och nu är hela lyan redo för uthyrning. det är skinande rent in i alla hörn och kanter! NÖJD. härligt att jag tog tag i det denna veckan så jag slipper stressa sen innan resan. nu blir det ju bara att plocka undan de sakerna jag kommer använda fram tills dess att jag åker och det blir ju inte så värst mycket. städningen har tatt mig 3 dagar nu men det var det värt ( får ju 4 hyror betalt för detta :) ) och jag har ju inte städat och putsat hela tiden direkt, så det blir en bra timlön ;) idag har jag tillexempel hunnit med en runda på stan med frida och tvillingarna också, inte var dag dom är i stan så jag avbröt mitt toalettstädande och passade på att mötta upp dom en sväng. sen avnjöt jag alltså min lunch ni ser på bilden. det får bli rikitgt käk ikväll i stället. ska ta mig en knäckemacka med ägg nu och ladda inför spinningen och corepasset jag ska köra vid 5 sen blir det fredagsmys på hög nivå....

¤ L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0