det blåser en kall vind

Idag har jag redan hunnit svära innombords säkert cirkus 10 gånger och tänkt : ååååhh såå skönt att jag snart åker här i från!! första gången när jag var tvungen att gå upp på beställning när klockan ringde, andra gången när jag traskade i motvind och mörker till jobbet, tredjegången när biljettautomaterna var trasiga på stationen i karlshamn så jag fick sälja biljetter till typ ett helt tåg, fjärdegången när vi blev försenade hem för ett annat tåg hade gått sönder och femtegången när jag och Anna nu var ute på promenad och det blåste så kallt att näsan och öronen höll på att trilla av. ja okey det blev inte tio gånger jag har svurit denna morgon men 5 är nog bara det..trots lite motgångar så är jag nu lugn som en filbunke. är ju ledig resten av dagen och nu är det bara 16 arbetsdagar kvar tills jag flyr kylan och ''landet lagom'' och ger mig ut i stora världen på diverse äventyr :) idag längtar jag verkligen till den 8:de november !!

later



¤ L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0