tick tock

japp då var man mööör i kroppen efter all träning kvällen bjöd på. sitter här i mina favorit mjukisar, nyduschad i soffan och har kollat på mammas pojkar nu..jösses. underhållande är det i alla fall men hyfsat töntigt. hehe. har lite stress i kroppen som gör sig påmind, jag skruvar lite på mig, borde egentligen inte sitta här och slappa.. i morgon när jag slutar jobba halv tio har jag 1 ynka timma på mig att springa hem, byta kläder, käka frukost, hämta min väska och springa ner till tåget. phuu...har inte börjat packa än och vet inte ens om det som jag har tänkt ta med mig hem är tvättat, lägenheten är inte direkt städad heller och jag som hatar att komma hem till stök. känns ju kul också att jag snart borde hoppa i säng eftersom jag ska upp 4.30.. bra linda! bra planerat....

¤ L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0