9 more days to go

om ni har någon fråga angående flygstolar till någon destination vart ni än vill i hela stora världen så tror jag att jag och johanna kan ge er direkt upplysning om pris, när flyget lyfter, landar och vad det serveras för mat..njaa nästan i alla fall.hehe.. men pålästa är vi nu i alla fall och har kommit fram till, efter mycket om och men, att det smidigaste, skönaste, billigaste och bästa blir att ta flyg från kastrup till london och sen ett direktflyg till kuala lumpur i malaysia. där ska vi slappa några dagar och kanske lapa lite sol :) sen tar vi flyg från malaysia till australien för en billig peng!

guud vad vi har knepat och knåpat nu med flygstolar hit och dit men detta känns faktiskt bra. vi slipper ta oss upp till stockholm ( som dom billigaste flygstolarna till australien går i från just nu) och vi får faktiskt ett bättre pris av att boka alla dessa flygstolarna separat på egen hand, vi slipper en lååång resa på 30 timmar till sydney , nu kan vi ju vila upp oss halv vägs i malaysia plus att vi förhoppningsvis får lite färg på skinnet och känner och fräschare innan vi ska visa oss bland brunbrända surfare i australien ;)

lite kul ( läs galet ) att äventyret drar igång om ca 1 vecka, jag ska vara borta lite över 4 månader ( tycker inte det låter så mycket med 4 månader men när jag tänker på att jag inte är hemma förren i mitten av mars så känns det som en ganska lång tid faktiskt , skööönt) och vi har inte ens bokat nån biljett än..haha...hur ska detta sluta?! :)




¤ L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0