when you walk, do the talk

just nu känner jag mig som en tickande bomb som kan explodera vilken sekund som hellst. är inte alls arg över något som har hänt eller nåt, men ändå är det något som skaver i hjärnan, något som ligger där inne och gör mig frustrerad. känner mig förvirrad, irriterad, ledsen, stressad, orolig, nervös, galen och bara helt konstig! varför blir det så ibland?! jag förstår mig inte på mig själv idag. jag tror att jag tänker lite för mycket, min blonda hjärna är inte van vid det ;)  jag tar mig i alla fall ett glas rött här hemma i soffan nu och försöker lugna ner mig lite. ska slå klackarna i taket denna afton är det tänkt! nya klackar dessutom :)




¤ L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0