dragspelsmelodier

att hoppa i ett par nytvättade jeans, när man dess utom nyss har smort in sig med bodylotion efter en dusch, är ju nästan svettigare och kämpigare än en brottningsmatch! jösses..men nu är dom på ! :) och jag börjar bli redo för en dag på stan, ska dock bara vara smakråd, 7dagar kvar att hålla plånboken stängd, sen ska jag sätta sprätt på pengarna ute i vida världen :)

förrutom jeansen så har jag ett annat problem denna dag. samma problem som jag har haft nu i 3 dagar! jag börjar bli RIKTIGT trött på det. nedanför mitt fönster, utanför H&M sitter det en polack, eller ryss eller vad fasen han nu är för något, och spelar dragspel. Högt så det hörs hela vägen upp till mig på tredje våningen trots att jag har fönstret stängt. drar jag på lite musik hör jag inte honom men nu är det ju så att jag tycker det är skönt att få in lite frisk luft i lägenheten såhär på förmiddagen och då spelar det ingen roll hur hög musik jag spelar, jag hör hans jäkla melodier ändå. och grejen är den att han kan bara 3 låtar. jag har alltså hört some where over the rainbow 100 gånger från kl 9 på morgonen till 7 på kvällen i snart 4 dagar !! och varje gång han ser mig komma ut ur min port där nere så hejjar han så glatt på mig och ger mig sliskiga blickar......ge upp!

nä nu ska jag sätta lite fart här så man kommer ut i det fina höstvädret :)

later

¤ L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0