eeuuuh..

vilken morgon det har varit. tog mig upp halv 4 och gjorde mig redo för jobbet. mådde lite illa men trodde att det bara berodde på smönbrist eller nåt. väl på jobbet började jag känna mig yr men försökte hålla humöret uppe. när jag hade 1 timma kvar orkade jag inte mer och fick sätta mig ner och vila resten av resan hem till karlskrona. var spyfärdig och kände mig svag i hela kroppen. och åka tåg när man mår illa är verkligen inget kul alls. tog mig hem med nöd och näppe, sen la jag mig på soffan och lyckades somna. vaknade efter en timma och nu är jag nästan återställd. har lite ont i huvudet och ingen vidare aptit men kan i alla fall ha ögonen öppna och sitta upp utan att känna mig yr. ska försöka sätta lite fart här hemma nu och fixa tvätt, disk, plocka ur garderober och betala räkningar. hoppas jag inte får ett återfall av det jag fick idag på morgonen, vad det nu kan ha varit för något...

later

¤ L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0