en härlig magkänsla

Har för första gången varit på Body balance och det var ett pass som verkligen behövdes för min kropp och själ efter alla mina styrke/konditionspass jag kör dag ut och dag in. Detta passet var mycket balans och stabilitet för ben, mage och rygg i kombination med vighet. Töjde verkligen ut hela kroppen. gudomligt skönt! vi avslutade med 10 minuters yoga och jag fick en konstig känsla i kroppen, kände mig nästan nykär. pirr i magen ni vet! detta är verkligen något jag ska fortsätta köra , i alla fall en gång i veckan. musklerna känns pigga och friska. men rumpan och ljumskarna kommer nog ha en släng av träningsvärk i morgon. vi har stått, legat och böjt alla lemmar i alla dess konstigaste ställningar. tur det inte filmades hehe....


riktigt såhär grasiöst såg det ju inte ut hela tiden precis.
det ser kanske inte så jobbigt ut men testa att stå i denna
ställningen flera minuter. tillslut suuuger det i benen!



har föresten fått årets första snöflinga på mig idag, på väg till träningen.tur man drar till värmen snart ;) buuuurrr !!

lunchtime

¤ L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0