en seg linda

GÄSP !! vet inte vad det är, borde inte vara trött. har haft en lugn helg och typ sovmorgon idag. hmm...denna dagen känns dryyyyg i alla fall. måndagar är till skillnad från söndagar bara fyllda med en massa måsten. Jobb, träning, ordentligt nyttigt käk och ordning och reda. vilket jag egentligen gillar. men just idag önskar jag bara att livet var en stor festlig helg! antar att 6.30-15.30 på jobbet inte är min melodi. såå seeegt! jag är mycket piggare och gladare när jag får börja aptidigt och sluta tidigt. då har jag massa energi i kroppen. skönt att jag är ledig i morgon i alla fall :)

har precis käkat lite rester från igår, fetaostfyllda färsbiffar. så skönt att bara komma hem från jobbet och värma dom i mickron och skära upp lite sallad sen var det klart! hatar att laga mat till mig själv. kan inte finna något mer meningslöst. men som sagt, idag var det smidigt. rester is the shit ! :) ska strax dra iväg och träna. och månadagar är alltid jobbigaste träningsdagen. För mycket av det goda över helgen, för mycket soffläge och alkohol. inte konstigt då att måndagsträningar suger. men denna helgen har jag ju faktiskt tränat och inte druckit en endaste liten droppe alkohol. ändå känns det som träningen kommer vara pest! sitter det bara mentalt? hmm..den som lever får se. nu är det i alla fall träningsdax, inget att be för, bara att palla sig dit även att det faktiskt tar emot idag. kommer vara nöjd  efterråt i alla fall. 30 min pump 60 min bosu här kommer jag..hejja


later

¤ L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0