för bra för att vara sant

jag är i malmö på rast och gick in en snabbis och pratade med planeringen. kom nyss där i från lyckligare än lyckligast! dom hade nämligen räknat lite fel på mina jobbdagar under året  och sa att jag MÅSTE ta ut 3 extra lediga dagar innan jag åker ut och reser..oj vad jobbigt heheh ;) jag som redan har plockat ut 4st denna månaden .. hur ska detta gå, vara ifrån jobbet så mycket lixom..;)

nu har jag i alla fall fått 7 extra lediga dagar från ingenstanns(!) och jag ifrågasatte det hela och undrade om dom inte har räknat lite fel nu, jag fattar lixom inte vart alla dagarna kommer ifrån, det gjorde inte dom heller men dom sa att det var bara att tacka och ta emot och vara LEDIG :) tjohooo! så nu har jag bara 6 arbetsdagar kvar och kan dessutom stanna hemma i vetlanda lite längre nu i helgen eftersom jag tog ledigt på måndag! wiihoo! nu ska jag på stan och se om jag hittar mig nåt fint. malmö är nice, denna dagen är nice, vill nästan påstå att livet är ganska nice också :)

later

¤L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0