främling vad döljer du för mig?

åååhhh min mage ! mätt som en plätt. har lunchat med frida i si så där 2-3 timmar. vi tog en kaffe och delade på en kladdkakebit med grädde också. tur att vi inte tog en hel bit var för då hade jag inte kunnat stå på benen för den biten vi delade på räckte gott och väl som efterrätt för magen vill jag lova. men ack så god den var!! helt perfekt krämig i mitten och fluffig grädde ! är det helg så är det :)

nu sitter jag här i soffan och inväntar min jurist från malmö som ska komma och kolla på min lägenhet. känns lite jobbigt, en främande människa hem till mig lixom. tänk om det är värsta psykopaten?! fast hon lät ju i och för sig riktigt trevlig igår i telefonen men i de lugnaste vatten simmar de fulaste fiskarna...hhmm...hon beräknas i alla fall vara här om ca en timma, sen efter det sticker jag direkt och tränar lite spinning och coore. så om det nu är någon här som läser min blogg som ska på samma spinningpass som jag ikväll : - om jag inte dyker upp på passet kanske ni kan ringa polisen så dom kommer hem hit och kolla om jag lever ;)


ooooops, nu ringde telefonen.. hon är på ingång redan...nervös nervös.......



later

¤ L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0