fredagar är helt klart bäst

Det blev sent igår. halv elva var jag hemma. det är sent för lilla mig som annars brukar somna i soffan vid nio tiden.hehe. men det var nära att jag gjorde det igår också fast hemma hos frida. kl halv tio gäspade jag stort och ögonlocken kändes tung. frågade frida vad klockan var. kändes som den var jätte mycket. men icke. vi skrattade lite åt varandra, hon var lika trött som jag. har vi missat några år och redan blivit penisonärer? men kanske inte så konstigt att vi var trötta som få. vi som är uppe med tuppen varje dag, hon med sina kids och jag med mina resenärer..

Gårdagen var i alla fall toppen. Lunch på stan med Frida (frissör frida) och Sophie och lite spring på stan. sen spatserade jag då heeela vägen ut till lyckeby, hem till Frida och kidsen. gaaanska långt. känns i benen idag. måste vara något på en mil ut dit och asfalt, inte det skönaste. men det var bälbehövligt med en promenix för hemma hos frida käkades det kyckling och godis till Idol efter att vi badat och nattat dom små tjejerna. Idag är det lördag och inget särskillt står på tapeten faktiskt. ska strax bege mig till lokomotion för lite träning så man kan käka mer godis denna helgen med gott samvete och kanske ta sig ett glas vin till fotbollen ikväll :)

later

¤ L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0