håll igång..

phuuu...nu intar jag soffläge med bönderna på tv, har precis kommit hem från kvällens svettiga träning. har haft fullt upp hela dagen så jag trodde nästan inte att jag skulle orka mig igenom mina träningspass men I made it. har knappt suttit ner en sekund denna onsdag, bara under lunchen med anna och mina 2 minuter uppe i ''heta stolen'' då ;) sen har dagen varit fylld med stök i lägenheten. och när jag väl ska göra något måste jag göra det ordentligt så idag när jag skulle dammsuga lite, tvätta mattor och gardiner i lugn och ro så satte jag helt plötsligt igång att torka lister också. det gick av bara farten och jag får lixom panik i fall jag inte gör allt på en och samma gång , hade ju tänkt att moppa golv och sånt i morgon men som sagt, det gick inte att sluta så nu sitter jag här med rena golv, lister, mattor och gardiner. har dock sparat en sak, det roligaste till sist, toaletten.. hehe...den får jag fixa i morgon för nu har ju bonde söker fru börjat!

¤ L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0