härligt linda

det var lite träning jag behövde för att bli mig själv igen :) nu känns livet mycket lättare, och kroppen med för den delen, vilket behövdes efter en helg med massa gottigheter hemma i småland.hehe. det var dock inte världens smartaste att glömma vattenflaskan när man skulle köra dubbla pass denna afton. torr som en öken i munnen så nu har jag redan pimplat i mig 4 stora glas vatten ! vatten är underskattat.

lyckades förresten flirta till mig gratis träning nu mina 2 sista veckor också. mitt träningskort gick ut i helgen och jag var inte så sugen på att betala 800kr (!) för att få träna 12 dagar till, så jag tog ett snack med daniel i reseptionen och han sa att om jag lovade att komma tillbaka och träna i vår när jag kommer hem till sverige igen så kunde han som sagt fixa fri träning åt mig nu fram till nästa lördag. jag svarade att jag nog med all säkerhet kommer att komma tillbaka i vår, det lär ju behövas efter över 4 månaders resande. han skrattade och tvivlade inte en sekund på en sån trogen kund som jag och fixade alltså gratis träning :) tjohooo..en utgift mindre!

planen inför i morgon är att försöka palla mig upp 03.30 ( kanske borde gå och lägga mig snart) och jobba, betala alla räkningar, tvätta och städa hela lyan från topp till tå , börja plocka undan lite saker i hemmet och boka flygstol ( igen) sen ska jag nog lyckas trivas i lugn och ro mina sista dagar här i sverige. jobbar bara 4½ timma i morgon óch 4½ timma på onsdag, kort och skön vecka :) och till helgen kommer förresten ett efterlängtat besök från norge hit också :)

god natt

L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0