ibland är det bara sååå skönt med hemma kväll..

firade hemkomsten till vetis direkt med thailbuffe med Ida samt en fikastund :) här hemma hos pappa har jag tatt mig en promenad ute på landsbyggden i regn rusk och mörker med alla husets reflexer min kära far kunde hitta och packapå mig. han föreslog också en ficklampa som man kunde sätta i pannan som jag dissade men ångrade mig verkligen när mörkret väl smög sig på. tur jag hade min mobil med mig så jag kunde ringa lite samtal när jag började fantisera om troll i buskarna..hehe.. nu ligger jag nerbäddad under filten i soffan med datorn på magen. pappa sappade precis över till Idol, det är rocktema denna afton. det gillas !
far och dotter tid ikväll... :)

¤ L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0