jag har en plan

då har man varit uppe i ''heta stolen'' och vänt idag då. alltid lika spännande, nästan som att åka karusell..hmm..eller..njaa...det gick bra i alla fall och snart ska jag fira med en lunch på stan med anna för att jag har varit så duktig, kan jämföras med firandet man gjorde när man var liten och hade varit hos tandläkaren, då fikade jag alltid med mamma efterråt :) 

har även hunnit med lite jobb i ottan, klev av mitt pass 9.30 och gick då på ledig helg, hörde ni?! redan..hehe.. ja jag klagar ju inte! men innan det blir helg på riktigt ska jag hinna plocka lite mer i lägenheten inför uthyrningen, betala försäkringar, tvätta ytterligare en maskin tvätt, skura golv och lite annat smått och gott. men planen är att allt ska vara top notch innan det är fredag, då blir det fredagsmys på riktigt och nästa vecka ska jag ( förhoppningsvis) bara kunna softa utan stress och bara behöva packa min ryggsäck innan det blir resa! låter som en bra plan va..? :)



gynekolog i thailand..haha :)

¤ L.E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0