jag har köpt vingar för pengarna

sådär ja! då var man en flygbiljett rikare. 4628 kr. vilket fynd! 8/11 kl 18.05 lyfter vi från Arlanda mot landet down under! Om 33 dagar. nedräkningen har börjat !! Resans första destination blir Sydney och bara gudarna vet vart den slutar...ingen biljett hem är bokad, vilket känns härligt. Ta sin ryggsäck och dra dit man känner för :)

Har precis firat med en tallrik ärtsoppa. Idag kryddades den flitigt med salt peppar coh chilipulver. urk kanske ni tänker nu. Jag tog en chansning och piffade upp soppan lite och gav den hetta, vilket blev en succe :) mums. Nu gäller det ju att spara lite så det kommer bli fler ärtsoppedagar för min del. Fast inte mig emot, det är faktiskt riktigt gott. Min respartner Johanna lyxade till det med varmakoppen idag, 2 påsar.. inte illa. dom rika dom kan ..hehe! vi kan ju glädjas åt att vi kommer käka finfint med mat i thailand sen där det är billigt och gott!

strax ska jag dra och köra dagens träning. ett coorepass innan det är 1 timmas afropowerdance. hett och svett! om 1 månad lär det ju inte bli mycket till träning. så det är bäst att passa på ;)

later


¤ L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0