jag lever :)

det gick ju som en dans. det var allt en trevlig pålitlig tjej det där. Hon hade till och med andrahandskontrakt med sig och massa andra viktiga papper, ordning och reda. det gillas, skönt för min del så slipper jag fixa med sånt. kan ju inte bli mer klockrent än en jurist som hyresgäst! :) Så om jag får tillåtelse från min hyresvärd ska hon hyra min lägenhet! håller verkligen tummarna. då pröjsar hon ju hyra, el och mitt bredband när jag är borta vilket innebär att jag får mer pengar att köpa paraplydrinkar för på stranden ;) hehe..

kollade precis på papperna hon hade med sig, hon är född 1985 !! jösses, jag trodde typ hon var 30 nånting. hon betedde sig verkligen som det och såg faktiskt ut att vara det också. usch nu känner man sig nästan som en barnunge. hon hade verkligen koll på ALLT, pratade såntdär ''vuxet'' språk och var elegant klädd...här stod jag i mina foppatofflor, pladdrade om allt och inget och visade stolt upp min rosa inredda toalett..Hon berättade glatt om sin semester i turkiet på all inclusive hotell hon precis hade kommit hem i från med sin man och sina barn och jag pratade om min ganska oplanerade resa jag ska göra med min ryggsäck nu i 4 månader där jag bara ska luffa runt. hon tyckte jag var galen..hehe.. jösses.känns som jag ligger 10år efter henne, där ligger jag i lä med mina ynkliga vuxenpoäng jag har samlat på mig, hon har redan full pott..aja..men man ska väl vara ung så länge man kan antar jag , eller?! :)

nu ska jag hoppa i träningskläderna och bege mig bort till lokomotion..


¤ L.E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0