jaha då var det tisdag också

idag är det sovmorgon för min del. faktiskt skönt. men när jag skulle gå upp så var det ju lika nattsvart som det är kl 03.30 så jag kände nästan ingen skillnad. har hunnit stryka till uniformen lite efter gårdagens tvättning så nu blir manren och stilig på jobbet :) ska strax få i mig lite frukost innan det är dax att traska iväg. ska ner till malmö och ha 2 timmars rast. men idag blir det nog ingen shopping, ska fixa lite på kontoret med planerningen. kolla om jag kan byta lite jobbdagar och vara ledig lite ;) efter jobbet blir det full rulle. hem, byta om och traska till träningen..idag blir en såndär lååång dag. hoppas den går fort..

later

¤ L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0