jobb - check

Hej bloggen :) då var man hemma efter en lång men lugn dag på jobbet. Har precis slängt av mig uniformen och hoppat i mjukisbyxorna. Sms:en bara trillar in i min jobbmobil nu, det ena efter det andra. Tydligen en massa strul på banan för tillfället,sååå skönt att jag har jobbat klart och kan chilla i soffan i stället:) strax ska jag hoppa i träningskläderna. Ett 60 min. bosu pass toppat med ett 30min coore pass hoppas jag att jag överlever idag. men orkar jag inte träna dubbelt idag så skiter jag i cooren för det var jag ju faktiskt på igår också. man vill ju inte få ett sexpack på magen som killar har.. ;) ingen stor risk kanske.. haha.. men som sagt, det är ju ute med tvättbräda nu för tiden, det är ju torktumlare som gäller...... okey, den var dålig ! ;)

vi hörs senare i stället

¤ L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0