klapp på axeln

jag repade mig från morgonens illamående tillslut och har hunnit tvättat 3 maskiner, gjort plats i förådet på vinden, plockat ur 2 garderober, burit upp kläder på vinden, slängt 3 påsar kläder, ja listan kan göras lång av saker man måste fixa med nu när man ska hyra ut lägenheten i andrahand. är nöjd över att jag redan har tatt tag i allt denna veckan så kanske jag hinner bli så gott som klar till nästa vecka så jag bara kan njuta mina sista dagar innan jag lämnar landet.

mitt bloggande kanske inte är så jätte kul för tillfället men jag lovar att det kommer bli roligare när jag är ute och reser, då lär jag ju ha en hel del äventyr att berätta om :) just nu så kan ni ju notera att jag sitter i soffan med lite keso ocn inväntar desperata houswives. har varit på lokomotion 2½ timma. kvällens skörd blev: core, spinning och bodybalance, trippelpass..inte illa! nu känner jag mig som en ny människa och är grymt nöjd med dagens prestationer med jobb, stök och bök hemma och träningen, det trodde jag inte med tanke på hur jag mådde tidigare idag...

i morgon blir det åter igen lite jobb på morgonkvisten, hoppas jag slipper illamåendet så jag slipper bli misstänkt för att vara med barn..hehe.. mina kollegor på jobbet har lagt ihop mitt chokladsug och dagens illamående och kommit fram till att jag har en knodd i magen..men detta stämmer alltså INTE mina vänner!! hehe.. efter jobbet i morgon ska jag faktiskt upp i gynnstolen på ett litet besök ( suck) , måste ju införskaffa mig ett lager av piller som räcker hela resan så om det nu är någon som nu tror att mitt illamående beror på en bulle i ugnen kan ju följa med mig i morgon och få det bekräftat att det inte är en bäbis påväg :)

godnatt önskningar

¤ L.E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0